Міністерство закордонних справ України, Міністерство культури та інформаційної політики, Державне агентство розвитку туризму (ДАРТ) представили нову комунікаційну стратегію популяризації туристичного бренду України, розроблену креативною школою Projector. Презентація стратегії відбулася у вівторок, 20 липня, в МЗС України.
Уповідомленні йдеться, що документ визначає формати, канали та практичні кроки для формування сталого туристичного іміджу України та системного залучення іноземних туристів засобами комунікації і публічної дипломатії. Учасники також представили міжнародну інформаційну кампанію Visit Ukraine – Summer in Ukraine, яка покликана популяризувати літній відпочинок в Україні серед іноземців. Закордонні дипломатичні установи України вже розпочали її втілення на всіх континентах.
Обидва проєкти є прикладом ефективного об’єднання зусиль державних органів та креативного сектору довкола спільної мети: формування та просування туристичного образу України за кордоном. Проєкти на практиці втілюють один з визначених міністром закордонних справ Дмитром Кулебою стратегічних напрямів міжнародних комунікацій нашої держави – просування позитивного іміджу України за кордоном.
“Дослідження свідчать, що міжнародна аудиторія хоче дізнаватися історії успіху з України, і це створює простір для просування позитивних наративів про Україну у світі. Теми туризму, популярних туристичних магнітів дуже добре сприймаються іноземними аудиторіями. Окремий напрям роботи нашої команди МЗС на чолі з Дмитром Кулебою полягає у системному формуванні в іноземців уявлення про те, що Україна безпечна для подорожей”, – зазначила перша заступниця міністра закордонних справ України Еміне Джапарова.
Проєкт став можливим завдяки підтримці партнерів — креативної школи Projector, Посольства Великої Британії в Україні, Програми розвитку ООН, Асоціації в’їзних туристичних операторів, Chornobyl Tour, Gamma Travel, Chernobyl Exclusive Tours, Sputnik Kyiv DMC, Shabo та ще низці організацій та фахівців, які долучилися до нього.