+38(050)6630132 businesswoman.if@gmail.com

«Школа вже ніколи не буде такою, як раніше, та й усі ми також», – Тіфен Анрі: Досвід із організації дистанційного навчання школярів

«Школа вже ніколи не буде такою, як раніше, та й усі ми також», – Тіфен Анрі: Досвід із організації дистанційного навчання школярів

У зв’язку із ситуацією, в якій ми опинилися тепер, перед суспільством та школою, зокрема, стоїть нове завдання – пристосуватися до умов і не втрачати часу даремно, намагаючись якомога якісніше надавати освітні послуги. Особливо, коли це стосується дистанційного навчання. Деякі загальноосвітні заклади України уже налаштували свій механізм роботи, інші – ще в пошуках найкращого варіанту для педагогів, учнів та батьків. Пропонуємо вам досвід онлайн-навчання Міжнародної французької школи міста Києва, яка співпрацює з центрами підготовки до міжнародних іспитів «Pearson», «First Cambridge Education Center» та з центрами підготовки для отримання французьких дипломів.

Директор освітніх закладів Тіфен Анрі нагороджена «Орденом королеви Анни» та «Орденом Академічних Пальм», ділиться з Україною досвідом організації та впровадження дистанційного навчання.

«Оскільки я стежу за тим, що відбувається у рідній Франції, то була вже готовою до такого виду роботи одразу ж після оголошення карантину в Україні», – розповідає Тіфен Анрі.

Значна перевага викладачів школи у тому, що вони вміють та не бояться користуватися інноваційними технологіями у процесі роботи. Для цього не проводилися окремі заняття, вчителі самостійно опановували різні механізми та приймали виклики, які перед ними ставилися.

«Особисто для мене цей етап дуже корисний тим, що дозволяє побачити креативність, фантазію моєї команди, вміння адаптуватися, швидко реагувати, проявляти ініціативу. Школа вже ніколи не буде такою, як раніше, та й усі ми також», – зазначила директорка.

На дистанційну форму навчання перейшли не тільки учні, але й вихованці садочка Міжнародної французької школи.

«Найважче було прийняти рішення про навчання молодшої школи й садка. Але виявляється, з раннього дитинства людина здатна адаптуватися до всього, і наші найменші учні (2,5 років) на сьогоднішній день знають та усвідомлюють різницю між онлайн-уроком, презентацією та відеоматеріалом. Ясно, що велика у цьому заслуга також і батьків, які підтримують, допомагають та ставляться з розумінням до ситуації. На даний момент у кожному класі є свій новостворений розклад онлайн-уроків та уроків, презентації, відео- та аудіоматеріали до яких збережено в електронному щоденнику учнів SMLS, яким школа вправно користується. Онлайн-уроки проводяться в Zoom-програмі, використовують також Google Classroom, месенджери. Відеопояснення викладають у мережу YouTube, що дозволяє дітям будь-якого освітнього закладу навчатися разом із нами.Учителі створюють свої мініпідручники, задачі й вправи з QR-кодами, які надсилають учням. У рамках французького Року математики ми запроваджуємо щоденні математичні конференції з цікавими завданнями та додатковими годинами математики у школі.  До речі, уроки фізкультури, мистецтва, музики, хореографії також проводяться дистанційно. Цього тижня ми прийняли рішення також проводити екскурсії відомими музеями світу та України онлайн».

Як реагують учні на такий ритм навчання?

« Знання наших учнів у такому режимі не постраждають, бо вчителі працюють на 120-130%, перебуваючи постійно на зв’язку, відповідають на будь-які запитання у будь-який час. Таким чином застосовуємо індивідуальний підхід до кожного учня, щодня кожну роботу перевіряємо і одразу ж обговорюємо помилки з дитиною. Учням (вихованцям) ми даємо не тільки знання, але й нові компетентності: самоорганізацію, глибокий аналіз, ініціативність, нові інструменти для засвоєння знань».