+38(050)6630132 businesswoman.if@gmail.com

Побудова мультивертикального холдингу – візія «Trionika»

Побудова мультивертикального холдингу – візія «Trionika»

В офісах компанії працює понад 200 робітників, а дистанційно – тисячі. CEO «Trionika» та БО «БФ Помогатор» Анастасія Ляшко розповіла нам те, як їм вдається злагоджено працювати за великої кількості працівників, поділилася цінностями компанії «Trionika» та чому в них працює більше жінок, аніж чоловіків.

Вашу компанію вважають кращим роботодавцем 2016 і 2018 років за версією DOU. Як гадаєте, чому?

Ми дійсно дуже раді, що декілька років займали перше місце в рейтингах роботодавців України, попри шалену конкуренцію, особливо в IT-сфері. Сьогодні компанія продовжує тримати високі позиції в рейтингу DOU.

Безумовно, щоб стати кращими, ми докладаємо зусиль. Головна ідея – створювати можливості для розвитку та самовдосконалення. У «Trionika» можна реалізувати свої круті ідеї, мати свободу вибору, брати на себе відповідальність і рости як професіонал та особистість.

Моя мета – не просто комфортні умови праці, а простір, у якому люди продуктивні та залучені.

У Вас працює понад 200 робітників. Як вам вдається вдало та злагоджено працювати в команді?

Окрім штатних робітників, до нашої команди я також зараховую тисячі вебмайстрів та копірайтерів, з якими ми працюємо дистанційно. Головною умовою успішної співпраці є створення цінності для всіх учасників процесу.

Ми всі різні: кожен зі своїми унікальними здібностями та досвідом, особливим характером та неоднаковими поглядами на життя, різноманітними інтересами, оригінальними захопленнями та особистим стилем. Все це для нас абсолютно прийнятно. У нас можна бути собою, тому що в цьому різноманітті і є наша сила.

Створювати та підтримувати сильну команду нам вдається завдяки «трьом китам»:

  • Ми дружні. Завжди готові допомогти один одному та не кидаємо напризволяще нових членів команди. У нас не керівники, не начальники та боси, а наставники, які розуміють потреби та мотиви своїх команд. В компанії здорова атмосфера, можна не боятися робити помилки. Ніхто не буде насміхатися, хоча ми дуже веселі та любимо жартувати.
  • Ми вільні. Немає мікроменеджменту та гіперконтролю. Співробітники мають змогу працювати як віддалено, так і в офісі. Можна працювати з будь-якої точки світу. Майбутнє вже настало.
  • Ми цілеспрямовані. Ми не шукаємо виправдань, ми шукаємо способи. Тестуємо свіжі ідеї та нові методи досягнення мети, постійно щось змінюємо та вдосконалюємо. Якщо в когось є цікава ініціатива, яка може дати класний результат, її обов’язково візьмуть до уваги та підтримають.

У кожного з нас велика сила та потенціал. В нашій компанії ми створюємо умови для їхньої реалізації.

Чи є у Вас на ключових посадах жінки? Яке гендерне співвідношення в компанії?

Можливо, Ви будете здивовані – більшість жінок. Сьогодні в компанії працює 56% жінок та 44% чоловіків, а в команді менеджерів – 67% проти 33% відповідно. Хоча зазвичай в IT-cфері статистика протилежна.

Ми за гендерну рівність. Немає жодного значення яка стать, якщо зі мною професіонал.

На яких цінностях побудована компанія?

Акцентуємо три основні цінності: люди, швидкість та результат. Протягом 10 років однією з основних наших цінностей була системність. Я й досі впевнена, що оптимальні процеси є однією з головних запорук успіху бізнесу. Це і була одна з моїх ключових задач з 2015 року, коли я долучилася до «Trionika» як операційний менеджер.

Але в умовах турбулентності останніх років, коли стрімко змінюється світ, технології та потреби людей, ми повинні відповідно реагувати на нові виклики, щоб утримувати ринкові позиції.

Оскільки успіх будь-якого бізнесу насамперед визначається прибутком, фінансові показники та ефективні рішення для нас важливіші окремих процесів. Так у 2020 році цінність «системність» ми замінили на «результат».

Для нас цінності – незадекларовані сталі поняття. Це ключові елементи живої корпоративної культури. Вкрай важливо, щоб цінності компанії збігалися з цінностями співробітників. Це дозволяє рухатися в одному напрямку.

В основі цінностей лежать основні принципи, наприклад:

  • Кожен з нас самостійно приймає рішення та бере на себе відповідальність за виконання задач та проєктів;
  • Ми заохочуємо ініціативність, швидке вирішення складних питань та бажання постійного розвитку та вдосконалення;
  • Компанія надає свободу вибору тактики досягнення цілей та виконання завдань.

Розкажіть більше про Ваші реалізовані проєкти.

Один із нещодавно реалізованих проєктів – PDL-Profit, міжнародна CPA-сітка у фінансовій вертикалі. Це успіх: за перші чотири місяці ми вийшли на оборот у мільйон доларів. Але потім світ зустрівся з пандемією, а ми як наслідок з новими викликами.

На платформі поєднуємо два типи учасників – вебмайстрів (спеціалістів з реклами) та фінансові організації, виступаючи для них гарантом якісного співробітництва.

Наша компанія надає юридичну, технічну та маркетингову підтримку, за що отримує невелику комісію від кожної угоди вебмайстра з МФО.

Наразі проєкт активно розвивається, ми розширюємо команду, рухаємося до міжнародної експансії.

Чи займаєтесь соціальною діяльністю?

Безумовно. «Trionika» – соціально відповідальна компанія. Для системної роботи в цьому напрямку був створений Благодійний фонд «Помогатор».

На даному етапі фонд зосередив свої зусилля на підтримці проєктів соціального підприємництва. «Помогатор» відкритий для співробітництва з підприємцями та волонтерами, що мають мету – якісні зміни в нашій державі.

Як приклад, фонд активно співпрацює з Соціальним фондом «Generation+», який реалізовує річну освітню програму для дітей, що належать до «вразливих категорій».

Наскільки карантин завадив Вам ефективно працювати? Як вплинула ситуація з ковідом на Ваші фінанси у 2020-2021 роках?

Маємо правило – оцінювати ефективність через показники. Ми добре оцифровані, це дозволяє бачити картину в русі та потенційні проблеми в зародку. Так легше приймати управлінські рішення.

Наші ключові показники здебільшого покращилися. Ми швидко відреагували на пандемію та перевели співробітників на віддалений режим роботи.

Безумовно, була потреба відкоригувати окремі процеси. Зокрема, нові умови життя компанії стали каталізатором впровадження автоматизації HR-процесів. Ми оптимізували процес надання відпусток, лікарняних та роботи з дому. Також адаптували процес онбордінгу (включення – англ.) нових співробітників.

Головне – «тримати руку на пульсі», розуміти потреби співробітників, бути гнучкими.

Які цілі у Вашої компанії на найближчий час?

Наша стратегія – це живий та гнучкий інструмент, який допомагає нам концентруватися на досягненні результату. Раз на рік ми проводимо велику стратегічну сесію, три рази на рік – формуємо операційні плани відповідно до сезонності бізнесів, а кожного місяця проводимо звітні зустрічі з топменеджерами для оцінки досягнень та актуалізації планів.

Оскільки візія «Trionika» – побудова мультивертикального холдингу, основною стратегічною ідеєю всієї групи компаній є пошук перспективних напрямків діяльності, в яких ми зможемо застосувати вже здобуті компетенції.

«Trionika» має сильну експертизу в інтернет-маркетингу, а наші партнерські програми займають позиції лідерів на своїх ринках. Ми відкриті до співпраці з однодумцями.

Особливе задоволення – круті знайомства. До прикладу, один з ключових проєктів розпочався з простого повідомлення в телеграмі. З перших хвилин було зрозуміло, що ми на одній хвилі.

Я відкрита до якісного спілкування в соціальних мережах і офлайн. Вірю, що випадковості невипадкові. Долучайтеся, будемо в контакті. Разом ми спроможні на більше!

Матеріал підготувала Яна Коньок

Фото з архіву Анастасії Ляшко