+38(050)6630132 businesswoman.if@gmail.com

Олена Нечипорук: «HelloHelen – це емоція і найкращий подарунок собі і своїм близьким»

Олена Нечипорук: «HelloHelen – це емоція і найкращий подарунок собі і своїм близьким»

Запахи відіграють величезну роль в нашому житті. Вони впливають і на емоційний стан, і на соціальну поведінку людини. А у виборі партнера взагалі дуже часто відіграють вирішальну роль. Всім відомо, що жінки більш чутливі до запахів, ніж чоловіки. Яскраве підтвердження тому – авторка парфумерного бренду HelloHelen Олена Нечипорук.

Олена, скільки років бренду HelloHelen і в чому секрет Вашої популярності, як Ви вважаєте?

Підготовка до запуску бренду зайняла рік, а старт був 30 вересня.

Успіх проекту HelloHelen – це сукупність факторів: і команда, і продумана заздалегідь організаційна схема бізнесу, і накопичений раніше підприємницький досвід. Але найголовніше – це ідея, від якої кипить кров у венах! Одним з найважливіших факторів успіху є вірно обрана справу, яку ти прагнеш розвивати всією душею і ставишся до неї, як до рідної дитини. Лягаєш спати і прокидаєшся з посмішкою, кайфуєш від своїх перемог, легко генеруєшь нові ідеї та рішення. І тоді приходять потрібні люди, з’являються потрібні контакти … Навіть на ранньому етапі приходять партнери, про співпрацю з якими можна було тільки мріяти, адже сильні і прогресивні люди дуже швидко помічають собі подібних і об’єднуються. У нашій команді ніхто не скаже: «Це не моє завдання» або «Це не входить в мої обов’язки», тому що ми однодумці! І коли, як не зараз, використовувати можливість набратися колосального досвіду у всіх питаннях, пов’язаних з розвитком і становленням.

Чи існують вимоги, що відносяться до нішевих ароматів? І наскільки зараз розвинений цей сегмент

Так звана нішева парфумерія не розрахована на «масового» користувача, і виготовляється в обмеженій кількості.

Через ексклюзивністьі партії нішевого парфуму творці зазвичай концентруються на якості продукту, а не на розробці рекламної кампанії. Наприклад, інгредієнти для парфуму доставляють навіть з Африки або Індонезії. А ось флакон нішевого парфуму буде нехитрим і класичним.

Нішеві – це аромати, які створюються лімітованим тиражем (400-500 флаконів; у випадку з HelloHelen – 200-400 шт.). Склад такого парфуму відрізняється особливою складністю і неповторністю, а сировина – якістю, натуральністю і незвичністю поєднань.

Але світ змінюються, умови ринку також, і нашою місією є просвітницька діяльність – зробити нішу більш доступною. Адже в середньому вартість ніші становить кілька сотень євро, і далеко не кожна жінка, особливо в регіонах, може собі це дозволити. Нам вдалося домогтися якості (всі формули створені на заводі Argeville) і зробити аромати доступними, щоб у кожної жінки був цілий парфумерний гардероб, а не один парфум на всі випадки життя.

Розкажіть про техніки нанесення парфуму і про те, які правила парфумерного етикету Ви вважаєте найважливішими.

Існує таке поняття, як парфумерний етикет, негласний кодекс, одне з найважливіших правил якого – доречність. Адже мода – ніщо, в порівнянні зі стилем, а стиль – це як раз про доречність кожного образу певної події у вашому житті. Існує кілька способів нанесення парфумів, виходячи з ваших планів. Наприклад, якщо ви збираєтеся на роботу, то доречно буде використовувати приглушений спосіб нанесення парфуму, так званий інтимний шлейф. Якщо ж ви відправляєтеся на свято, вечерю в модному ресторані, зустріч з друзями або коханою людиною, – саме час обрати для себе техніку об’ємного звучання, шлейфового. Тільки уявіть, як важлива доречність (і як сильно це підкреслює ваш статус і стиль), знання і найголовніше – застосування в повсякденному житті правил парфумерного етикету.

Які цілі і завдання Ви собі поставили на 2021 рік, і які з них вже досягнуті?

Найголовніша мета нашої компанії – стати народним брендом, народним улюбленцем, мати партнерів у кожній області. Парфуми – це емоція і прекрасний подарунок. Ми хочемо, щоб у людей не виникало питань при виборі подарунка своїм близьким