Бренд популярних цукерок змінить дизайн взуття головних героїв, в особливості — жіночих бренд-персонажів.
Про це повідомили CNN
Компанія Mars Wrigley, якій належить M&M’s, намагається зробити зовнішній вигляд героїв більш актуальним для своїх споживачів. Сьогодні в M&M’s два жіночих персонажі та четверо чоловічих. У зеленої цукерки туфлі замінили на зручні кросівки, а у коричневої — зменшили висоту підборів. Змін зазнало і лого — відтепер воно буде вирівняним замість того, аби «лежати» на боці. Уже цього тижня зміни з’являться в мережі, а протягом року — в пакуванні та інших маркетингових матеріалах.




Зі слів президента компанії Антона Вінсента, можливість появи інших жіночих персонажів існує, однак це напряму вплине на сам продукт. Кожному герою відповідає свій смак драже, відтак нові персонажі — нові смаки. Вирішенням проблеми стане більша представленість зеленої та коричневої цукерок в рекламі, що надасть «більше гендерного балансу».