+38(050)6630132 businesswoman.if@gmail.com

Наказ Міністерства Фінансів «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності»

Наказ Міністерства Фінансів «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності»

11 липня 2021 року набрав чинності наказ Міністерства Фінансів України від 19 березня 2021 року №163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності», що зареєстрований Міністерством юстиції 8 червня 2021 року за № 768/36390.

Подавати структуру власності державному реєстратору слід протягом трьох місяців, починаючи з 11 липня. При цьому, останнім днем для подання буде 10 жовтня. Для подачі необхідно надати код ЄДРПОУ та назву компанії. У разі неподання структури власності у визначений строк, у подальшому буде накладено адміністративне стягнення у розмірі 17 000 грн.

Інформація викладається у формі документа, що являє собою схематичне зображення структури власності та яка відображає всіх осіб, які прямо або опосередковано мають право на володіння самостійно чи спільно з іншими особами.

Документи, що необхідні для зазначеної процедури:

  • Для бенефіціарів, що є громадянами України: нотаріальна копія паспорту (у разі, якщо паспорт-книжечка) або скан-копія паспорту та витягу про прописку (у разі, якщо ІД-Картка)
  • Для бенефіціарів, що є фізичними особами-нерезидентами: нотаріальна копія паспорту з нотаріальним перекладом
  • Для бенефіціарів, що є юридичними особами-нерезидентами: апостильована нотаріальна копія витягу з торгового реєстру з нотаріальним перекладом

Структура власності подається державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи.

Не надають відомості про кінцевого бенефіціарного власника у 2021 році: політичні партії, профспілки, творчі спілки, організації роботодавців та їх об’єднання, адвокатські об’єднання, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ), релігійні організації, державні органи, державні та комунальні підприємства; установи, організації, заклади охорони здоров’я які перебувають у державній чи комунальній власності територіальної громади або об’єднаної територіальної громади.

Автор: Володимир Мусієнко, адвокат Міжрегіональної колегії адвокатів

Міжрегіональна колегія адвокатів

Ми здійснюємо комплексне обслуговування бізнесу з 2000 року! Серед наших клієнтів підприємства реального сектора економіки: виробництва, сфери послуг, фінансові, страхові компанії. Звернувшись до нашого адвокатського об’єднання, клієнт отримує повний спектр юридичних послуг і позбавляється необхідності в пошуку інших фахівців.

Корпоративне право

Комплексний супровід організації нового бізнесу і поточної діяльності підприємства.

Ми можемо надати як типовий набір документів, який зазвичай використовується для створення юридичних осіб, так і індивідуально розробити для клієнта корпоративну документацію, згідно з його побажаннями.

Корпоративна документація може бути дуже простою і складатися лише з рішення про створення юридичної особи. Може бути більш складною і включати: статут, корпоративний договір, положення про органи управління юридичної особи, корпоративну політику, контракти з посадовими особами, отримання дозволу на працевлаштування іноземців тощо

Для своїх клієнтів ми забезпечуємо повний комплекс послуг по створенню бізнесу: від вивчення потреб клієнта і обрання найбільш прийнятної організаційної форми, до фінальної реєстрації юридичної особи в усіх державних органах.

Послуги реєстраторів, нотаріусів, перекладачів, бухгалтерів, оцінювачів, патентних повірених ми забезпечуємо за рахунок наших партнерів. Клієнту не доведеться самостійно шукати потрібних фахівців.

Податкове право

МКА здійснює консультування з питань оподаткування як юридичних, так і фізичних осіб.

Ми допомагаємо клієнтам планувати комерційні операції таким чином, щоб база оподаткування і ризики були мінімальні.

Проблемні питання вирішуються нами з залученням професійних бухгалтерів і аудиторів. Ми займаємось співробітництвом з фіскальними органами – звертаємося за отриманням індивідуальних податкових консультацій в Державну податкову службу.

Також ми маємо багатий досвід вирішення спірних питань з податковими органами. Активно застосовуємо процедури адміністративного оскарження, а за необхідності – судові процедури.

Право інтелектуальної власності

Реєстрацією та підтриманням чинності об’єктів права інтелектуальної власності (торгові марки, винаходи, корисні моделі, комп’ютерні програми) займаються представники в сфері інтелектуальної власності – патентні повірені.

Ми забезпечуємо надання послуг патентних повірених для наших клієнтів, готуємо документи, пов’язані з реєстрацією, перереєстрацією, відчуженням, наданням ліцензій на об’єкти інтелектуальної власності в Україні, представляємо інтереси клієнтів у спорах, пов’язаних з питаннями інтелектуальної власності.

Трудові відносини

У сфері трудових відносин ми надаємо клієнту консультації: з працевлаштування, звільнення, умов роботи, відпусток та інших питань. Ми оформляємо трудові договори, контракти з посадовими особами, дозволи на працевлаштування іноземців.

Надаємо клієнтам допомогу при проведенні перевірок органами охорони праці.

Договірне право

Ми надаємо клієнтам допомогу в підготовці, укладенні та належному виконанні договорів і контрактів, як укладених Україною, так і зовнішньоекономічних.

При укладанні договорів з нерухомістю (будівлі, споруди, земельні ділянки) ми проводимо юридичну перевірку як об’єкта нерухомості, так і контрагента.

Фінансове право

Ми допомагаємо клієнтам взаємодіяти з фінансовими організаціями: відкривати і закривати рахунки в банках, проходити ідентифікацію клієнта згідно із законодавством про фінансовий моніторинг, користуватися кредитними та депозитними послугами та інше.

Умови

Умови нашої роботи прості і прозорі для клієнта. Як правило, ми використовуємо погодинну ставку гонорару за роботу адвоката. Клієнту щомісяця надається звіт про виконану роботу. Якщо у клієнта не виникає зауважень до звіту, він оплачує надані послуги.