11 липня 2021 року набрав чинності наказ Міністерства Фінансів України від 19 березня 2021 року №163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності», що зареєстрований Міністерством юстиції 8 червня 2021 року за № 768/36390.
Подавати структуру власності державному реєстратору слід протягом трьох місяців, починаючи з 11 липня. При цьому, останнім днем для подання буде 10 жовтня. Для подачі необхідно надати код ЄДРПОУ та назву компанії. У разі неподання структури власності у визначений строк, у подальшому буде накладено адміністративне стягнення у розмірі 17 000 грн.
Інформація викладається у формі документа, що являє собою схематичне зображення структури власності та яка відображає всіх осіб, які прямо або опосередковано мають право на володіння самостійно чи спільно з іншими особами.
Документи, що необхідні для зазначеної процедури:
- Для бенефіціарів, що є громадянами України: нотаріальна копія паспорту (у разі, якщо паспорт-книжечка) або скан-копія паспорту та витягу про прописку (у разі, якщо ІД-Картка)
- Для бенефіціарів, що є фізичними особами-нерезидентами: нотаріальна копія паспорту з нотаріальним перекладом
- Для бенефіціарів, що є юридичними особами-нерезидентами: апостильована нотаріальна копія витягу з торгового реєстру з нотаріальним перекладом
Структура власності подається державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи.
Не надають відомості про кінцевого бенефіціарного власника у 2021 році: політичні партії, профспілки, творчі спілки, організації роботодавців та їх об’єднання, адвокатські об’єднання, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ), релігійні організації, державні органи, державні та комунальні підприємства; установи, організації, заклади охорони здоров’я які перебувають у державній чи комунальній власності територіальної громади або об’єднаної територіальної громади.
Автор: Володимир Мусієнко, адвокат Міжрегіональної колегії адвокатів
Міжрегіональна колегія адвокатів
Ми здійснюємо комплексне обслуговування бізнесу з 2000 року! Серед наших клієнтів підприємства реального сектора економіки: виробництва, сфери послуг, фінансові, страхові компанії. Звернувшись до нашого адвокатського об’єднання, клієнт отримує повний спектр юридичних послуг і позбавляється необхідності в пошуку інших фахівців.
Корпоративне право
Комплексний супровід організації нового бізнесу і поточної діяльності підприємства.
Ми можемо надати як типовий набір документів, який зазвичай використовується для створення юридичних осіб, так і індивідуально розробити для клієнта корпоративну документацію, згідно з його побажаннями.
Корпоративна документація може бути дуже простою і складатися лише з рішення про створення юридичної особи. Може бути більш складною і включати: статут, корпоративний договір, положення про органи управління юридичної особи, корпоративну політику, контракти з посадовими особами, отримання дозволу на працевлаштування іноземців тощо
Для своїх клієнтів ми забезпечуємо повний комплекс послуг по створенню бізнесу: від вивчення потреб клієнта і обрання найбільш прийнятної організаційної форми, до фінальної реєстрації юридичної особи в усіх державних органах.
Послуги реєстраторів, нотаріусів, перекладачів, бухгалтерів, оцінювачів, патентних повірених ми забезпечуємо за рахунок наших партнерів. Клієнту не доведеться самостійно шукати потрібних фахівців.
Податкове право
МКА здійснює консультування з питань оподаткування як юридичних, так і фізичних осіб.
Ми допомагаємо клієнтам планувати комерційні операції таким чином, щоб база оподаткування і ризики були мінімальні.
Проблемні питання вирішуються нами з залученням професійних бухгалтерів і аудиторів. Ми займаємось співробітництвом з фіскальними органами – звертаємося за отриманням індивідуальних податкових консультацій в Державну податкову службу.
Також ми маємо багатий досвід вирішення спірних питань з податковими органами. Активно застосовуємо процедури адміністративного оскарження, а за необхідності – судові процедури.
Право інтелектуальної власності
Реєстрацією та підтриманням чинності об’єктів права інтелектуальної власності (торгові марки, винаходи, корисні моделі, комп’ютерні програми) займаються представники в сфері інтелектуальної власності – патентні повірені.
Ми забезпечуємо надання послуг патентних повірених для наших клієнтів, готуємо документи, пов’язані з реєстрацією, перереєстрацією, відчуженням, наданням ліцензій на об’єкти інтелектуальної власності в Україні, представляємо інтереси клієнтів у спорах, пов’язаних з питаннями інтелектуальної власності.
Трудові відносини
У сфері трудових відносин ми надаємо клієнту консультації: з працевлаштування, звільнення, умов роботи, відпусток та інших питань. Ми оформляємо трудові договори, контракти з посадовими особами, дозволи на працевлаштування іноземців.
Надаємо клієнтам допомогу при проведенні перевірок органами охорони праці.
Договірне право
Ми надаємо клієнтам допомогу в підготовці, укладенні та належному виконанні договорів і контрактів, як укладених Україною, так і зовнішньоекономічних.
При укладанні договорів з нерухомістю (будівлі, споруди, земельні ділянки) ми проводимо юридичну перевірку як об’єкта нерухомості, так і контрагента.
Фінансове право
Ми допомагаємо клієнтам взаємодіяти з фінансовими організаціями: відкривати і закривати рахунки в банках, проходити ідентифікацію клієнта згідно із законодавством про фінансовий моніторинг, користуватися кредитними та депозитними послугами та інше.
Умови
Умови нашої роботи прості і прозорі для клієнта. Як правило, ми використовуємо погодинну ставку гонорару за роботу адвоката. Клієнту щомісяця надається звіт про виконану роботу. Якщо у клієнта не виникає зауважень до звіту, він оплачує надані послуги.