Ірина Кисіль щиро захоплюється тим, що робить щодня, і це змушує її бути трохи кращою версією себе попередньої: бізнес-леді, дружиною, мамою, другом, учасницею спільноти. Про сімейний бізнес, шлях до успіху та проєкти Ірина детальніше розказала в інтерв’ю.
Компанія «Meest» вже давно не новачок на ринку. Розкажіть, будь ласка, як вона була заснована?
У 2019 році Meest відсвяткував свій 30-річний ювілей. Ця дата стала для нас приводом для гордості, оскільки не так багато компаній можуть похвалитися стабільним ростом бізнесу та розширенням ринків протягом такого періоду. Мої батьки, Ростислав та Анна Кісіль, емігрували з України до Канади в 1991 році. Там вони помітили, що українські емігранти мають велику потребу перебувати в контакті з рідними та друзями, надсилаючи додому грошові перекази та посилки. Meest почався з ідеї об’єднання української діаспори в Канаді з українською громадою на Батьківщині. Компанія змогла втілити цю ідею, і згодом вона – переросла в міжнародну логістичну корпорацію, яка зараз працює по всьому світі. Ми налагодили інфраструктуру та бізнес-зв’язки у світі, вийшли за межі простої доставки посилок та плануємо запустити нові послуги. Швидкий розвиток компанії допомагає українцям у різних країнах бути на зв’язку та отримувати доступ до товарів і нових ринків.
Наші амбітні плани просто на очах переростають в проєкти, які допоможуть поєднувати континенти та людські долі.
У скількох країнах у Вас є офіси?
Ми працюємо в більш ніж у 30 країнах на міжнародному рівні: насамперед, у Північній Америці, Східній Європі та Центральній Азії – та маємо понад 70 000 PUDO (пункти прийому-видачі посилок та переказів). Цього року ми плануємо розширитися до 60 країн.
Meest – це не тільки кур’єрська доставка. Розкажіть, будь ласка, які ще послуги Ви надаєте?
Окрім доставки посилок, бандеролей та комерційних вантажів, ми пропонуємо грошові перекази та доставку подарунків і продуктових наборів. Наша мета – надати клієнту повний спектр консьерж-послуг, який буде доставляти та переказувати в Україну, а також радувати рідних подарунками та смаколиками.
Зовсім недавно ми запустили giftsforukraine.com – онлайн-службу доставки подарунків, яка дозволяє замовити продукти, квіти, подарунки та різні товари в інтернеті для доставки в будь-яку точку України, навіть у віддалені села. На нашому сайті є великий вибір товарів. А ще ми можемо виконати замовлення на вимогу.
Цього року ми плануємо запустити послугу, яка дозволить нашим клієнтам в Канаді та США легко купувати товари в Україні. Наша послуга доставки myMeest є найкращою на ринку. Ми фактично надаємо нашим клієнтам українську адресу для доставки покупок з улюблених українських магазинів. Крім того, ми пропонуємо преміальну послугу: викуп товару для клієнтів, з автоматичним консолідування посилок та безперешкодним поверненням товарів, які не підійшли. За допомогою цих послуг, Meest приверне увагу Північної Америки до українських брендів, та допоможе їм вийти на міжнародні ринки завдяки спрощеного процесу покупки товарів в Україні.

Це сімейний бізнес? Розкажіть про структуру організації.
Мій тато заснував компанію і донині залишається її засновником, генеральним директором та головою правління. Я почала працювати в компанії 4 роки тому, після того, як отримала досвід роботи в кількох великих корпораціях: фінансовій, ІТ та логістичній. Після закінчення навчання в університеті, я планувала доєднатися до сімейного бізнесу. Однак, щоб ефективно його розвивати, мені було важливо набути попереднього бізнес-досвіду великих компаній. В Meest я почала займатися маркетингом, а згодом і почала обіймати стратегічно-важливі посади. Щодо структури компанії: вона базується за межами України і має свою раду директорів, топменеджерів. Оскільки ми є глобальною компанією, ми використовуємо як централізовану модель функціональних груп, так і географічну модель для кожного регіону.
Я багато чула, що Meest допомагає громаді у конкретних благодійних проєктах. Зокрема, Ви надсилаєте посилки, зібрані в Канаді, для дітей-сиріт. Розкажіть про інші Ваші проєкти.
Meest є давнім партнером благодійної організації «Help Us Help» (знаходиться в Торонто) та «Джерело» (знаходиться в Україні). Минулого року, коли ми запустили giftsforukraine.com, розпочали кампанію під назвою «Covid-19 Child’s Relief». Під час кампанії ми зібрали кошти від громади на посилки з продуктами та гігієнічними наборами, які були доставлені дітям з неблагополучних сімей. Коли сім’ї не могли забезпечити своїм дітям належний догляд та харчування, їхні діти були доправлені в державні установи піклування. Під час пандемії кількість дітей в таких закладах збільшилась, і вони потребували допомоги. Ми співпрацювали з кількома місцевими організаціями та Омбудсменом у справах дітей при Президентові України, щоб створити план повернення дітей із закладів піклування до проживання зі своїми сім’ями. Для цього ми забезпечували регулярну доставку продуктів харчування та гігієнічні набори. Це був чудовий благодійний проєкт. Саме такими проектами та партнерством ми пишаємось найбільше.
Яка Ваша роль та обов’язки у компанії? Розкажіть нам про свою роботу, про себе, свою сім’ю.
В даний час я обіймаю посаду керівника служби клієнтського досвіду (CXO) у Meest, і моя робота полягає у створенні виняткових онлайнових продуктів та досвіду для наших клієнтів на глобальному рівні. Я працюю з усіма бізнес-підрозділами та продуктами, аналізую взаємодію клієнтів з нашими цифровими активами – вебсайтами, клієнтськими порталами, мобільними застосунками. Оскільки наше життя все більше переходить в онлайн, я працюю над упорядкуванням онлайн-досвіду для клієнта, усуваючи всі бар’єри та больові точки, щоб клієнт міг легко та інтуїтивно виконувати свої задачі. Це і доставка посилок, покупка товарів, грошові перекази чи замовлення подарунків рідним. Я захоплююсь новими ідеями в царині користувацького досвіду та впевнена, що наші продукти та стратегії повинні будуватися з с чітким фокусом на потребах клієнта.
Якщо говорити про особисте, то я живу в Торонто, зі своїм чоловіком та трирічним сином. Я активно беру участь в житті української громади в Канаді, люблю подорожувати та проводити час із друзями. Як працюючій мамі, мені інколи буває складно дотримуватися балансу між роботою та родиною. Але я щиро захоплююся тим, що роблю щодня, і це змушує мене бути трохи кращою версією себе попередньої: бізнес-леді, дружиною, мамою, другом, учасницею спільноти.

Журнал «Business Woman» розповідає про успішних жінок у бізнесі. У Вашій команді працюють як чоловіки, так і жінки. У Вас є процентне співвідношення? Скільки всього співробітників у Вашій компанії?
Загалом у компанії «Meest» працює понад 5000 співробітників та представників по всьому світу. Керівний склад Meest представлений рівною кількістю чоловіків та жінок. Я пишаюся тим, що працюю в компанії, закон якої – надавати всім людям рівні можливості для розвитку. Колектив компанії шанує та поважає досвід і точки зору кожної людини. На мою думку, ефективний колектив складається з людей з різними попередніми досвідами та різними точками зору, кожна з яких збагачує стратегію компанії. Ми отримуємо найкращі ідеї та результати тоді, коли збираємо диверсифіковану команду та залучаємо її до спільної роботи над складними задачами.
У всіх компаніях, де я працювала, мене завжди заохочували висловлювати свою думку та ділитися ідеями. У мене також було багато менторів-жінок (та чоловіків), яких я могла б наслідувати та вчитися. Вони направляли та підтримували мене під час мого кар’єрного зростання. Менторство, особистий приклад та підтримка колег-жінок є настільки важливим, що дарує мені енергію та натхнення для роботи.
Зараз, під час пандемії, зменшилась кількість авіарейсів. Це, певним чином, вплинуло і на Вашу роботу. Розкажіть про умови праці під час коронавірусу.
Працювати під час пандемії – непросте завдання ані для бізнесу, ані для держслужбовців. Наразі багато галузей переживають не найкращі часи. Можна сказати, що нам пощастило, адже логістика та доставка є необхідною для щоденного життя галуззю. Коли світ зазнав змін, ми продовжували працювати, строго виконуючи всі необхідні правила безпеки. Ми змогли зберегти бізнес-ритм та обсяг відправок. Це доводить нам та нашим клієнтам, що цінність наших послуг є незмінною – навіть в ці непрості часи, ми даємо можливість людям допомогти рідним та друзям, надіславши посилку, грошовий переказ чи продуктовий набір.
Чи існують у Вашій компанії якісь унікальні принципи роботи? Особливі вимоги? Які якості потрібно мати, щоб стати членом вашої команди?
В Meest кожен має право стати лідером та торувати свій власний шлях. Ми заохочуємо людей знайти «своє»: те, що вони роблять найкраще, від чого отримують задоволення. Вони отримують таку можливість, та досягають чудових результатів. Ми пропонуємо приносити в компанію свіжі ідеї та інновації, а також вказувати на шляхи вдосконалення процесів. Унікальність нашої компанії полягає в тому, що вона є міжнародним брендом, який працює в географічних регіонах, які мають яскраві культурні особливості. Тому ми маємо бути адаптивними, виходити на нові, нішеві ринки, торувати наш шлях та налаштовувати свою стратегію для досягнення успіху. Те саме можна сказати і про нашу команду. Ми шукаємо та співпрацюємо з справжніми лідерами, котрі мотивують команди та створюють найкращі продукти, кидаючи собі професійні виклики та успішно їх реалізовуючи.
Що Ви хотіли б побажати/порадити читачам журналу «Business Woman»?
Я хочу надихнути жінок фокусуватись на тому, чого вони хочуть і докладати максимум зусиль до всіх можливостей, які дарує їм життя!
Інтерв’ю записала
директор представництва журналу
«Business Woman» у Канаді Надія Яшан
Фотограф Ольга Гнатюк