+38(050)6630132 businesswoman.if@gmail.com

Інновація в Японії: штучний інтелект прогнозуватиме кількість клієнтів для бізнесу

Інновація в Японії: штучний інтелект прогнозуватиме кількість клієнтів для бізнесу

Це повідомили в Укрінформ із посиланням на NHK.

Японський оператор мобільного зв’язку SoftBank та Метеорологічна асоціація Японії пропонують систему, яка прогнозує кількість клінтів за допомогою штучного інтелекту.

Система використовує інформацію із десятків мільйонів смартфонів та метеорологічні дані, вирішуючи проблему оптимізації бізнесу.

При розрахунках штучний інтелект використовує показники сили вітру і температури повітря поблизу точок продажу. Система враховує в аналізі результати попередніх продажів, аби спрогнозувати потік клієнтів періодом до 2 тижнів.

Як повідомляють компанії, під час випробувань в аптеках система працювала із 93% точністю.

Штучний інтелект оптимізує роботу так, щоб замовлення базувалися на показниках попиту, а графік роботи команди залежав від потоку клієнтів.