Співзасновниці компанії «Eva Lab» Єва Бикова та Анна Бикова впевнені, що їхня компанія є однією з найбільших і найуспішніших в Україні. В інтерв’ю розповідають про те, чому така назва компанії, з ким співпрацюють і кого вважають своїми конкурентами.
Чому вирішили назвати свою дизайнерську лабораторію власним іменем?
Єва: Ми є перш за все виробником ексклюзивних меблів, хоча супутній профіль компанії і пов’язаний з розробкою дизайну. Наш продукт є індивідуальним, тому до нас звертаються особисто.
Те, що робимо ми – є результатом діалогу між нами та замовником. Для того, щоб отримати бажане, людина вибирає того, хто її почує і професійно відреагує на її запит.
Серед наших об’єктів Маріїнський палац, Grand Hotel Lviv, Aloft, мережа Marriott, приватні апартаменти у Києві, Львові, Одесі та інших регіонах України. Чорногорія, Азербайджан, Сполучені Штати, Латвія також серед наших замовників.
Я багато років працюю у цій сфері, люди знають, тому приходять до мене. Назвати компанію своїм ім’ям – це означає взяти відповідальність за свою роботу.
На сучасному ринку меблів величезна конкуренція. Як Вам вдається не лише утримувати позиції, а й розвиватися?
Анна: Швидкість змін у світі з кожним днем стрімко зростає, тому ті, хто хоче бути успішним, повинні розвиватись і йти в ногу з часом. Зараз важливими є професійна комунікація, вміння брати відповідальність за свою роботу та постійні зміни на краще. Наша компанія відповідає цим критеріям, тому ми і є однією з найбільших та найуспішніших компаній в Україні.

З якої ідеї розпочалася робота компанії «EvaLab»? Та з ким Ви співпрацюєте?
Єва: З ідеї, що в Україні можуть виробляти меблі світового рівня. Ми співпрацюємо з девелоперами, дизайнерами, інвесторами – з усіма, для кого основним критерієм вибору є якість.
Ваша діяльність спрямована як на український ринок, так і на закордонний. Які етапи роботи Вам даються найважче і чому? Можливо, є різниця між ринками?
Анна: Так, звісно! Кожний ринок має свої особливості. Наприклад, у східних країнах характерна любов до класичного стилю. В Німеччині багато посередників і складно швидко отримати підтвердження стосовно креслень чи інших документів, але вони тямлять в якості. У багатьох країнах, наприклад Чорногорії, низький рівень меблевої індустрії, що для нас є шансом.
Що стосується українського ринку, то в нас є велика кількість компаній, але не всі можуть працювати на високому рівні з точки зору менеджменту та технологій.
На жаль, Україна в очах іноземців не дуже приваблива в плані розміщення замовлень. Але, тим не менш, кожен проєкт цікавий. Трапляються напружені моменти, і все ж, коли замовники дякують нам за професійну роботу – це неперевершене відчуття.

Як генеруєте власні ідеї? Чи легко погоджувати їх і не конфліктувати в колективі?
Єва: Ідеї стосовно стратегії компанії ми погоджуємо з Анною удвох, ми вміємо домовлятись.
Ми створюємо ідеї та задаємо вектор, яким згодом слідують топменеджери та втілюють в життя з ретельно підібраною командою під своїм керівництвом. Кожен займається своєю справою, тому атмосфера доброзичлива.
Нинішні клієнти досить вибагливі. Чи виконуєте Ви індивідуальні замовлення?
Анна: Це наш профіль. Компанія орієнтована на виробництво середніх та великих індивідуальних замовлень.

Акції та знижки – це про Вас?
Єва: Є така точка зору, що знижки не є аргументом для підписання договорів, і ми згідні з нею в нашому бізнесі. Знижка, швидше за все, демонструє лояльність та повагу до замовника з нашого боку. Ми завжди відкриті до діалогу.
Чи вважаєте Ви когось конкурентом у меблевій сфері? Адже маєте досить великий досвід – понад 70 років праці.
Анна: Звісно, в нас є конкуренти. Це переважно закордонні компанії. Рівень, відпрацьований десятиріччями досвіду, важко повторити. Наступного року нашій фабриці 75 років, будемо святкувати ювілей.
Запрошуємо і Вас!
Архітектура і культура: як розрізняєте ці поняття?
Єва: Архітектура – це мистецтво, що існує у фізичній формі. Культура має фізичний, інформаційний та емоційний аспекти, які відображуються в архітектурі.
Що з меблевої сфери купляють найчастіше?
Анна: До нас приходять за комплексним рішенням. Нашим замовникам вигідно та зручно мати одного виконавця з багатьох різних питань. Концептуальна модель нашого бізнесу – високі результати в короткий проміжок часу.
Матеріал підготувала Уляна Сторощук.
Фото з архіву Анни Бикової.