22 квітня в усьому світі відзначався День Землі — це день, коли ми всі повинні пам’ятати про те, що майбутнє нашої планети залежить від щоденних дій кожного з нас. Цього року Компанія Uklon запустила масштабну екологічну ініціативу REBORD приурочену до Дня Землі.
Онлайн-сервіс таксі Uklon створив колекцію апсайклінг-сумок REBORD з перероблених ПВХ-банерів. У такий спосіб компанія намагається звернути увагу на проблему утилізації рекламних матеріалів в Україні.
Відомо, що матеріали у складі рекламних вінілових банерів роблять їх небезпечними для навколишнього середовища, оскільки екологічного механізму утилізації у світі немає.
За офіційною статистикою, в Україні йде в сміття більше 15 000 тонн банерів на рік. А розкладаються вони більш як 500 років.
Назву проєкту, “REBORD”, придумали таким чином, щоб вона була співзвучною з англійським “reborn” — переродження. Кожна сумка матиме унікальний візерунок, оскільки шматочки рекламного зображення використовують у рандомному порядку. А в подарунок від соціального проєкту УБС до кожної сумки йтиме фірмовий пін. Розробленням ідеї та дизайном займається креативне агентство I am IDEA.






«Перероблення старих рекламних полотен на функціональні речі REBORD — це одна з green-ініціатив Uklon. Компанія втілює цей проєкт, бо не байдужа до питань екології. Проєктом REBORD прагнемо закликати наших колег і партнерів наслідувати наш приклад і задуматися над тим, якої шкоди вони можуть завдавати довкіллю, а також знайти спосіб змінити ситуацію», — розповів директор з питань маркетингу Uklon Вадим Іщенко.
Щоб оформити замовлення необхідно залишити заявку на сайті і зробити благодійну пожертву соціального проєкту «Україна без сміття» від 600 грн. Всі виручені гроші спрямують на створення нового культурного об’єкта на ВДНГ, який об’єднає в собі Станцію сортування, перший в Україні Музей перероблювання і споживання, open air артпростір і no plastic фермерський ринок.