+38(050)6630132 businesswoman.if@gmail.com

Бізнес-клуб – данина моді або реальна цінність?

Бізнес-клуб – данина моді або реальна цінність?

В Україні, як і в інших країнах СНД, з’являється все більше закритих бізнес-клубів. Якщо раніше такі клуби були в новинку, то сьогодні кожен другий підприємець цілиться потрапити в один з них.

У США бізнес-клуби давно розвинені, і ця культура «прийшла» до нас саме звідти.

Для підприємця зі Штатів норма перебувати не в одному, а відразу в декількох бізнес-клубах.

І поки клубна культура у нас тільки розвиваються, думки про їхню ефективність розходяться. Одні вважають бізнес-клуби марнотратством, інші пишаються своїм статусом резидента і діляться результатами від перебування в них.

Сьогодні познайомимося з одним з провідних клубів України Prizma Club, засновником якого є Артем Майдан.

Що таке PRIZMA Club?

PRIZMA Сlub – це екосистема сильних підприємців, створена для того, щоб кожен резидент зростав і розвивався в сильному оточенні.

Мета PRIZMA Club – об’єднання підприємців в екосистему, яка дозволяє кожному учаснику клубу вийти на абсолютно новий рівень розвитку.

Забезпечуючи сильне і якісне оточення однодумців і людей зі схожими цінностями, клуб дає можливість для кратного професійного та особистісного зростання.

Що отримує кожен резидент PRIZMA Club?

Сильне оточення, яке виводить на абсолютно новий рівень.

У клубі ретельно підходять до питання оточення – потенційні учасники проходять якісний відбір. Резидентами клубу можуть стати тільки підприємці з оборотом бізнесу від $ 500 тис на рік, досвідом в бізнесі більше 3-х років і позитивною діловою репутацією.

Вирішення реальних бізнес-задач

Як тільки у кого-небудь з’являється запит, потрібна порада або допомога, збирається “Рада Директорів”, де резиденти допомагають з вирішенням – дають потрібний контакт, надають допомогу або діляться своєю експертною думкою. Іншими словами, питання розв’язується прямо тут і зараз.

Широку мережу контактів, яка економить місяці на пошуки потрібних людей

Корисні знайомства, інсайдерська інформація, потенційні партнери і перевірені виконавці – все це можна отримати за лічені хвилини.

Неформальне спілкування з людьми, які володіють впливом на рівні країни та світу

У камерній обстановці клубу відкриті для спілкування люди, до яких практично неможливо отримати доступ в іншій ситуації.

Партнерство, яке ґрунтується на довірі і спільних цінностях

Учасників клубу чекає неминуче зростання не тільки завдяки знанням і досвіду, а й колабораціям, які формуються між учасниками.

Ось один з кейсів PRIZMA Club:

Василь, власник ресторанного бізнесу в Молдові, поділився, як змінився його бізнес після вступу в PRIZMA Club.

«Я хотів відкрити новий заклад, якого ще не було в Молдові, щоб воно було унікальним. Приблизно минулого літа я почав проговорювати це питання в клубі. Підприємці клубу познайомили мене з власниками “П ‘яної вишні”, і – ВУАЛЯ! Вже у грудні 2019 роки я відкрив “Вишню” у себе в Молдові ».

Що всередині PRIZMA Club?

Велика зустріч

Велика зустріч – зустріч, на якій присутні не тільки резиденти, а й гості клубу. Вона містить нетворкінг з усіма учасниками, освітню частину (майстер-класи та бранчі зі спікерами – топовими підприємцями країни, виступи резидентів зі своїми бізнес-кейсами), інтелектуальні ігри для розвитку навичок підприємця і, звичайно, час для релаксу і тусовки.

Секретна зустріч

Ніхто з резидентів не знає, що його чекає. Наперед відомі тільки час, місце і дрес-код. Секретна зустріч – це завжди запал, адреналін, командна робота і змагання.

Екскурсія

Резиденти відправляються на “бізнес-локацію” великого виробництва або компанії, яка чимось виділяється з низки інших.

Також практикуються екскурсії на бізнес-локації резидентів.

Зустріч зі спікером

PRIZMA Club запрошує лише тих, кому є чим поділитися – досвід, кейси, інформація. Це люди, до яких у звичайній ситуації складно отримати доступ. Захід може бути у вигляді виступу або бізнес-практикуму – інтерактивного навчання під керівництвом спікера.

Бізнес-тури і спільні поїздки

Учасники відвідують офіси і компанії зі світовою популярністю. У подорожі, не пов’язаної з бізнесом, резиденти перевантажуються і відпочивають.

Цінова політика

Участь в бізнес-клубах платне, і це недарма. Абонплата за участь в клубі забезпечує один рівень резидентів, щоб вони могли спілкуватися на рівних, і підтверджує серйозність намірів резидента бути корисним клубу і забирати з нього максимум для себе. Членський внесок за річне перебування в PRIZMA Club складає $ 4900, однак півріччя складає $ 2900.

У PRIZMA Club існує обмеження – 100 резидентів, серед яких підприємці з усієї України. Як тільки рівень досягне 100, клуб припинить набирати нових учасників. На сьогодні в клубі 50 резидентів, що дає змогу учасникам, які рік і більше в клубі, підтримувати довірчі стосунки один з одним. Саме тому в клубі так багато колаборацій і партнерських відносин.

Що буде далі?

У світі доступності та відкритості знань і інформації саме закриті клуби підприємців набиратимуть все більшої популярності і цінності.