Зміна роботи – дуже відповідальний крок для кожної людини. Не важливо, йдеш ти сама або тебе попросили, важливо тільки одне – чи готова ти до пошуку нової роботи.
Незважаючи на те, що твоє резюме зразок ідеалу, а досягненням в професії позаздрив би сам Ілон Маск, навички проходження співбесід необхідно перевірити навіть тим, хто впевнений у собі на 1000%.
Ми допоможемо тобі і розповімо про найпоширеніші помилки на співбесідах.
6 поширених помилок на співбесідах
- Ти не ставиш питання. Про внутрішню політику компанії і про правила, які змушують посивіти кожного працівника, розповідають тільки через час. Не полінуйся поставити питання і уточнюй навіть найнесподіваніші дрібниці. Так, наявність паперових рушників в убиральні – теж важливо!
- Ти багато розповідаєш про колишнього начальника. Розпускати плітки і розповідати про те, що твій колишній начальник той ще мудак – не найкраща тема для співбесіди. Ну, а співати йому дифірамби теж не ок. Тримайся спокійніше і буде тобі щастя!
- Ти применшуєш свої заслуги. Ніколи не говори, що можеш робити все, але і не забувай про те, що реально вмієш. Применшувати свої заслуги і розповідати про поразки – не варто.
- Ти поводишся, як Герміона Грейнджер. Навіть якщо ти була співробітником місяця на старій роботі, це не гарантує того, що ти будеш найрозумнішою і на новій.
- Ти говориш занадто багато. Не перетворюйся в людину на батарейках і не змушуй всіх слухати сорокахвилинний монолог про себе. Це складає не найкраще враження.
- Ти не знаєш нічого про компанію, в яку прийшла. Менше, що ти можеш зробити – вивчити компанію за відгуками в інтернеті і знати їх головні орієнтири. Немає цих знань – немає і роботи.