Чи можна розпочати успішний бізнес під час кризи? Так. Деякі з найбільших світових компаній почали свою діяльність під час рецесії. Економічний спад може створити низку несподіваних можливостей для підприємців, які прагнуть інновацій. Ось декілька прикладів від відомих брендів.
Бургер Кінг
У 1950-х роках, після того як корейська війна знизила економіку США, два брати в Луїзіані добре визначили потребу у швидкому доступному харчуванні для американців. Вже облаштовуючи власну бургерну, вони максимально зацікавили громадськість своїм продуктом. І швидко масштабувались, продаючи франшизи свого бізнесу. Решта – смачна історія.
FedEx

Це справжня історія успіху стартапу. FedEx розпочав свою діяльність як університетський проект Фреда Сміта під час депресії 1969 –1971 років і перетворився на бізнес із доходом майже $70 мільярдів.
Microsoft

Цей глобальний технологічний гігант розпочав свою діяльність 1975 року, у період високого рівня безробіття, зростання інфляції та стагнації ВВП в Америці. Хочете повторити успіх мільярдера Білла Гейтса? Тоді зараз саме час.
General Motors
GM не стартував під час рецесії, але вона стала поштовхом для розвитку компанії. На початку 1900-х років засновник використав економічну невизначеність, щоб скупити менші виробничі об’єкти, які боролися за виживання, і в такий спосіб розбудував свою імперію.
Тож будьте сміливими, кмітливими, а найголовніше – достатньо швидкими, щоб не проґавити свій шанс та використати всі можливості нової реальності.