МІП задає нові стандарти якості соціальної реклами

22 червня 2018 року в прес-центрі ІА «Укрінформ» відбувся круглий стіл на тему «Майбутнє соціальної реклами в Україні».  

Як заявив під час заходу державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко, вже до кінця року ситуація з соціальною рекламою має суттєво змінитись, адже держава фактично стає гравцем, який дбає про пропагування важливих суспільних цілей, таких як, наприклад, громадське здоров‘я.

А. Біденко рекомендує вирішувати проблему розміщення шляхом акумуляції достатніх коштів для того, щоб соціальна реклама посіла належне місце серед комерційної. «Це можуть бути податкові пільги для виробників/дистриб’юторів такої реклами, які будуть компенсуватися за рахунок збільшення акцизів та податкового навантаження на «шкідливі продукти», а також цільове державне фінансування», – зазначив держсекретар МІП.

У заході взяла голова комітету Верховної Ради з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар, голова правління ГО «Життя» Андрій Скіпальський, виконавчий директор ГО “Інститут масової інформації” Оксана Романюк та інші.

Круглий стіл організував Інститут масової інформації у партнерстві з Комітетом з питань свободи слова, Міністерством інформаційної політики та Центром громадянського представництва «Життя».